torek, 23. oktober 2012

Delavnice "To sem jaz"


Na delavnicah TO SEM JAZ, dekleta spoznajo različne družbene tematike. V skupini je 10 deklet, tako iz posebnega kot iz prilagojenega programa. Delavnice so enkrat na mesec, po eno uro in pol oz. dve šolski uri. Vsak mesec je druga tema.  Delavnice so neposredno povezane z vsebinami o samopodobi.
V  mesecu septembru smo govorili o spoštovanju ter sprejemanju samega sebe. Punce so se razgovorile in ustvarile prijetno klimo za nadaljnje druženje. Cilj in namen delavnice je bil utrjevanje pozitivnih prepričanj o sebi.
22. oktobra je bila druga delavnica in sicer smo se pogovarjali o ciljih, željah ter kako te doseči oziroma uresničiti. Vmes smo izvedle še igrico ter s tem naše druženje popestrile s smehom in otroško igrivostjo. Hkrati so punce pri delavnici razvijale občutek sposobnosti, učinkovitosti, zadovoljstva s seboj ter občutek, da je življenje smiselno.

Delavnice "To sem jaz" vodi vzgojiteljica Sandra Sitar - Zelko.













0 komentarji:

Romana §y§. Zagotavlja Blogger.